Máte obavy z pozáručních oprav? Prodlužte si s námi záruku AutoCheck na vozy Hyundai, Fiat a Fiat Professional až o 3 roky s až 100% pokrytím za náhradní díly a cenu opravy. Prodlouženou záruku vám poskytujeme s partnerskou společností Colonnade. S prodlouženou zárukou se můžete spolehnout na:
Ve spolupráci s pojišťovnou Colonnade získáte díky prodloužené záruce až 3 roky bez starostí o více než 400 součástek. Jejich kompletní seznam najdete v pojistné smlouvě, případně vám jej dají k nahlédnutí naši servisní technici.
Příklad pojištění:
Všechny vnitřní mazané součástky motoru. Například: skupina vahadel včetně hydraulických zdvihátek, sací a výfukové ventily (ne karbonizované, vypálené nebo vytlučené ventily), pružiny a vedení, hlava válců (ne praskliny a odstranění karbonových usazenin), těsnění hlavy válců, rozvodové tyčky ventilů, vačkový hřídel a zdvihátka, rozvodová kola a řetězy (s výjimkou napínače) olejové čerpadlo, písty a kroužky apod.
Všechny vnitřní mazané součástky převodovky. Například: synchronizační spojky vnitřních ozubených kol, voliče hřídele, ložiska, pouzdra a převodová ozubená kola.
Všechny vnitřní mazané součástky převodovky. Například: vnitřní hřídele, ozubené převody, spojky, brzdové pásy, blok ventilů, regulátor, olejové čerpadlo, ložiska, pouzdra, hnací kotouč a převodová ozubená kola.
Všechny vnitřní mazané součástky diferenciálu. Například: vnitřní ozubený věnec a pastorek, ozubené převody, hřídele, ložiska a pouzdra, přítlačné podložky, vymezovače.
Startér motoru, alternátor, relé přerušovače směrových světel, motorky stěračů a ostřikovačů, motorky a spínače ovládání bočních a střešních oken, centrální zamykání, motorek ventilátoru topení, rozdělovač, klakson a multifunkční pákový přepínač atd.
Všechny mazané součástky uvnitř rozvodovky/diferenciálu. Poloosy včetně homokinetických kloubů, křížové klouby a spojky, kardanová hřídel včetně kloubů a spojek, mechanické součástky pohonu 4x4.
Mechanická a elektrická palivová čerpadla. Sací čerpadlo, snímač zásoby paliva, vstřikovače.
Vodní čerpadlo, viskózní spojka ventilátoru, termostat a skříň termostatu, chladič motoru a oleje.
Hřebenová tyč řízení a pastorek (kromě manžet), skříň převodky řízení, čerpadlo, nádržka posilovače řízení.
„Včera jsme koupily nového Tucsona a musím říct, že super. Jsme moc spokojeni jak s paní, co nám se vším pomáhala a i nám vyšla vstříc, tak i s Tucsonem. On je prostě boží. Krásně se v něm sedí, ta jízda super a ta světla dokonalá. Moc děkujeme paní z Aspekty Plzeň."
„Dobrý den, chtěl bych poděkovat paní Boháčové (prodejce vozů Mazda) za perfektní spolupráci a prodej mé krásné Mazdy 3. Určitě doporučuji!"
Dnes jsem si vyzvedl svojí stařičkou Mazdu 6, kterou jsem svěřil do opravy Vašemu servisu. Profesionální a rychlou opravu beru u Aspekty jako standard, co ovšem musím vypíchnout jako bonus, je profesionální a lidský přístup Vašeho zaměstnance Pavla Strnada. Nejednal jsem s ním poprvé, ale teď už mi to nedá a mám potřebu to sdělit i Vám. Považuji jeho dosazení na tuto pozici jako perfektní tah vedení firmy, protože si vzpomínám na přístup jednoho z jeho předchůdců a ten rozhodně dobrou reklamou Mazdy nebyl. Napadá mne jediné přirovnání: nebe a dudy. Pro mne je to další z důvodů, proč při výběru dalšího vozu sáhnout opět po Vaší značce. Děkuji a přeji hodně úspěchů do dalších let!
S Vaším milým personálem i úrovní poskytovaných služeb jsem velmi spokojena, proto i po koupi vozu jezdím na servisní prohlídky z Prahy až k Vám do Aspekty Plzeň. Je pravdu, že po dobu provádění servisu se mohu věnovat mým rodičům žijícím v Plzni, nicméně hlavním důvodem, proč k Vám jezdím na servisní prohlídky (a věřím, že i nadále jezdit budu), je neuvěřitelně milý personál (jmenovitě prodejkyně paní Boháčová a servisní technik pak Strnad) a kvalitní služby. S tak milým a ochotným přístupem personálu jsem se dosud nikde nesetkala a věřte, že můžete být právem hrdi na tak kvalitní personální podporu, kvůli němuž se k Vám klienti rádi vracejí. Sama pracuji po velmi dlouhou dobu v oblasti business jets, kde je poskytování prvotřídních služeb i s milým úsměvem rozhodně preferovaným, či spíše nutným požadavkem. Tudíž i já sama umím toto ocenit u jiných společností. Přeji Vám i Vašemu kolektivu hodně zdaru a spokojených zákazníků!
„Dobré odpoledne ze Znojma, moc Vás zdravím. Všechna auta báječně fungují a všichni včetně mě jsou spokojení. Doufám, že se Vám vydařilo léto.“