Poslední vůz, který zakončí naši sérii testování, je Hyundai Kona. Po Tucsonu jsem upřímně čekal velký skok směrem dolu, ale musím říct, že mě Kona příjemně překvapila. Působila na mě jako taková mladší sestra Tucsona. Tyhle dva vozy mají totiž mnoho společného. Jak jezdí Hyundai Kona, komu bych ji doporučil a co mě na ní nadchlo nejvíc?
Přečíst článekHyundai i10 jsem vystřídal za Tucsona s hybridním motorem. Zůstal jsem tak u jedné značky a tentokrát to byl posun směrem výše. A to hned o několik úrovní. Kdysi jsem vlastně o Tucsonu uvažoval. Tenkrát teda vypadal ještě trochu jinak a nakonec jsem i zvolil jinak. Dneska by to rozhodování bylo o něco složitější, protože Hyundai Tucson má rozhodně co nabídnout. A to jak po vzhledové stránce, tak po jízdních vlastnostech.
Přečíst článekPo Mazdě CX-5 za milion korun následoval přesun do úplně jiné kategorie. Takovým autům pracovně říkám mikrovlnka na kolech. Ale to spíš jen pro pobavení. Jak jezdí Hyundai i10 a komu bych ho doporučil?
Přečíst článekPřechod z vozu Hyundai i30 N to byl docela výkonnostní sešup, proto jsem si musel na Mazdu CX-5 chvíli zvykat. Japonci totiž ve svých benzínových autech nepočítají s turbem, s čímž jsem zpočátku nepočítal ani já. Jak se jezdí s CX-5kou, co všechno to umí a dal bych za ni milion korun?
Přečíst článekKdyž jsem v minulém článku mluvil o závodním autě (čtěte i30 kombi N line), nevěděl jsem, že se na mě chystá opravdové závodní auto. Hyundai i30 N je něco, co spíš než na silnice, patří na závodní okruh. Dřív jsem moc nechápal, k čemu si lidi takováto auta kupují. Teď už to chápu.
Přečíst článekNyní už nějakou dobu jezdím s dalším autem - Hyundai i30 N Line ve verzi kombi s benzínovým motorem 1,5. I tentokrát jsem s vozem jezdil primárně po okresních silnicích a případně ve městě. Jednou jsem ho vyvezl na dálnici do Brna a zpět. Čím mě i30ka mile překvapila a co bych naopak od takového vozu ještě očekával? Pojďte se se mnou mrknout na další recenzi.
Přečíst článek